Miłosz Jacyna pokieruje agencją Havas Play
Do zespołu agencji Havas Media Network dołączył Miłosz Jacyna obejmując stanowisko digital content managing director Havas Play.
Jacyna będzie zarządzać zespołem Havas Play odpowiedzialnym za prowadzenie projektów komunikacyjnych dla klientów agencji, związanych z aktywizacją w punktach styku konsumentów i ich pasji - od rozrywki, sztuki i technologii, po zdrowie i dobra konsumpcyjne.
- Miłosz jest jednym z najbardziej doświadczonych strategów digital contentu na naszym rynku. Ogromnie cieszę się, że dołącza do naszego zespołu. Jestem przekonana, że będziemy razem budować niesamowite projekty i prowadzić najlepsze kampanie, które zainspirują innych. Miłosz w roli szefa zespołu Havas PLAY, to zdecydowanie ważny krok we wzmacnianiu kompetencji i strategii digital Havas Media Network - mówi Beata Magdziarz, chief digital officer Havas Media Network.
Ostatnio w Canal+
Dotychczas Jacyna związany z Canal+ jako head of social engagement, wcześniejsze doświadczenie zdobywał m.in. w agencji albo albo jako creative&strategy head/partner oraz K2, gdzie pełnił rolę social media directora.
Odpowiadał za prowadzenie projektów komunikacyjnych i w social mediach dla takich marek jak: Canal+, Ubisoft, Żabka, Netflix, Samsung, H&M, Sinsay, Dr. Martens, Desperados, Heineken, Media Markt czy Sephora. Laureat branżowych nagród: Effie, Mixx Awards czy Innovation.
Havas Play to nowa, międzynarodowa marka w specjalistycznym portfolio Havas Media Network, która zadebiutowała w Polsce w 2023 r.
Wcześniej agencją Havas Play zarządzał Paweł Modzelewski, który jest obecnie partnerem zarządzającym w Bluecloud Interactive.
Dołącz do dyskusji: Miłosz Jacyna pokieruje agencją Havas Play
Porządni pracownicy z canal+ uciekają. Trudno się dziwić. Doły straumatyzowane, góra nieelegancka i zadufana w sobie. Zostaną tylko ci z syndromem sztokholskim.