Mini wybiera BSUR
Mająca swoją siedzibę w Amsterdamie agencja reklamowa BSUR wygrała przetarg na globalny budżet kreatywny należącej do BMW marki samochodów Mini.
W finałowej fazie przetargu BSUR pokonała dwie inne amsterdamskie agencje - 180 Amsterdam i KesselsKramer. Natomiast na pierwszym etapie rywalizowały po cztery nieujawnione z nazwy agencje z Londynu i Amsterdamu.
Jako tzw. agencja wiodąca (lead agency) BSUR będzie miała za zadanie stworzenie dla Mini globalnych kampanii reklamowych w ramach wartego około 70 milionów funtów budżetu. Kampanie te będą następnie dostosowywane przez poszczególne agencje pracujące dla marki na lokalnych rynkach.
Oznacza to tym samym odejście od dotychczasowej globalnej strategii marketingowej Mini, w ramach której pracujące dla niej firmy reklamowe starały się o kolejne budżety oddzielnie dla każdego projektu.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Mini wybiera BSUR