Sigma Bis daje najniższą cenę w przetargu outdoorowym Ministerstwa Rolnictwa
Sigma Bis, Stroer Media, Media Group i agencja reklamowa dsk złożyły oferty w przetargu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na zakup powierzchni reklamowej na nośnikach outdoorowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Jedynym kryterium wyboru jest cena.
Przetarg resortu rolnictwa dotyczy usługi zakupu powierzchni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii informacyjnych realizowanych przez ministerstwo.
Oferty w nim złożyły agencje: Stroer Media (z ceną 474,9 tys. zł), Media Group (z ceną 322,04 tys. zł), dsk (z ceną 393,2 tys zł) i Sigma Bis (z ceną 249,9 tys. zł).
Jedynym kryterium wyboru zwycięskiej firmy jest cena.
Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na okres 6 tygodni. Ministerstwo Rolnictwa zaznacza, że umowa może zostać przedłużona maksymalnie o kolejne 12 tygodni, jeśli maksymalna wysokość wynagrodzenia nie zostanie wyczerpana lub złożone w czasie realizacji umowy zlecenie będzie w toku realizacji.
Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie w zależności od potrzeb ministerstwa, na podstawie składanych zleceń, przy czym resort zobowiązuje się do złożenia zleceń na łączną kwotę wynoszącą co najmniej 30 proc. maksymalnej wysokości wynagrodzenia.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis daje najniższą cenę w przetargu outdoorowym Ministerstwa Rolnictwa