SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mint Media obroniła obsługę social mediową PKO BP

Agencja interaktywna Mint Media w efekcie wygranego przetargu nadal będzie zajmować się dla PKO Banku Polskiego działaniami w mediach społecznościowych i monitoringiem treści w internecie.

Mint Media pracuje dla PKO BP od 2012 roku. Dotąd agencja przygotowywała dla banku aplikacje facebookowe (m.in. trzy edycje aplikacji konkursowej „Przygotuj się do Olimpiady Wiedzy o Polsce i Świecie Współczesnym”, aplikację do obsługi klienta) oraz prowadziła bieżącą obsługę fanpage’y PKO Banku Polskiego i Moje Inteligo. W ramach dalszej współpracy będzie realizować działania komunikacyjne w mediach społecznościowych oraz prowadzić monitoring internetu.

W Mint Media za obsługę PKO BP będzie odpowiadał account manager Marcin Żukowski.

Nowa umowa została podpisana na dwa lata. Nie podano, które inne agencje brały udział w dotyczącym niej przetargu.

Dołącz do dyskusji: Mint Media obroniła obsługę social mediową PKO BP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl