Mistrz świata baristów reklamuje MK Cafe (wideo)
Pod hasłem „Polecana przez baristów” wystartowała kampania reklamowa kawy MK Cafe (produkowanej przez Strauss Cafe Poland). Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy Hand Made, Effectiv Team i Alvernia Studios - jest Fritz Storm, mistrz świata baristów.
Fritz Storm w kampanii MK Cafe pokazuje, w jaki sposób przygotowywać i podawać tę kawę, żeby miała najlepszy aromat i smak. Podsumowuje to hasło „MK Cafe Premium. Polecana przez baristów”.
Przypomnijmy, że dwa lata temu w reklamie tej kawy wystąpił mistrz Polski baristów (więcej na ten temat).
Z kolei do stycznia do lipca br. cennikowy budżet reklamowy MK Cafe wyniósł 18,13 mln zł (zobacz raport o wydatkach wszystkich marek kawy i herbaty).
Obecna kampania MK Cafe jest prowadzona w telewizji (największe stacje ogólnopolskie i wybrane kanały tematyczne), na outdoorze (nośniki wielkoformatowe, billboardy) oraz w internecie (m.in. aktywności na Facebooku).
Kreację reklam przygotowała agencja Hand Made, produkcją spotu telewizyjnego zajęła się firma Alvernia Studios przy współpracy z niemieckim studiem Effectiv Team. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Mistrz świata baristów reklamuje MK Cafe (wideo)