„Włącz się do gry” - kibice naśladują piłkarzy w mundialowej kampanii Kia (wideo)
Kia rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata. Akcja jest realizowana pod hasłem „Włącz się do gry”.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/kia-spot-mundial2018-655.png)
Kampania jest oparta na spocie pokazującym, jak kibice różnych reprezentacji naśladują to, jak zawodnicy cieszą się ze strzelonych bramek. Kłopotliwa jest dopiero sytuacja, w której piłkarz po zdobyciu gola wykonuje salta.
W reklamie prezentowany jest samochód Kia Stonic.
Kia Motors jest jednym z partnerów Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej FIFA. W ramach współpracy przekazała 424 samochody do obsługi mistrzostw świata rozpoczętych w miniony czwartek w Rosji.
Spot z kampanii, prowadzonej pod hasłem „Włącz się do gry”, jest emitowany m.in. w kanałach TVP przy transmisjach z mundialu.
Dołącz do dyskusji: „Włącz się do gry” - kibice naśladują piłkarzy w mundialowej kampanii Kia (wideo)