SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mixx Awards 2011 rozdane. Nike Free, Sakowicz, 180HB, Pride and Glory…

W tegorocznym konkursie Mixx Awards nagrodę Best In Show otrzymała kampania Nike Free. Człowiekiem roku została Anna Sakowicz, agencjami roku - 180 heartbeats i Pride and Glory Huge Idea, a nagrodę specjalną przyznano pośmiertnie Krzysztofowi Golonce.

Kampania Nike Free, zrealizowana przez firmy Mindshare i Artegence, zdobyła tytuł Best In Show, ponieważ uzyskała średnią głosów 16.15. Ponadto akcji przyznano nagrodę w kategorii „Wprowadzenie nowego produktu na rynek”.

Tytuł agencji roku przyznano firmom 180 heartbeats oraz Pride and Glory Huge Idea, domem mediowym roku został Starcom, a marketerem roku - Grupa Żywiec. Miano człowieka roku otrzymała Anna Sakowicz, partner w domu mediowym Mindshare, natomiast nagrodę specjalną przyznano zmarłemu przed kilkoma dniami Krzysztofowi Golonce (więcej o nim).

Ponadto wyłoniono zwycięzców w 12 kategoriach konkursowych. Jury - złożone z ekspertów od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerów - oceniało wszystkie elementy 140 zgłoszonych kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność i ROI. - O zwycięstwie poszczególnych projektów często decydowały dziesiętne części punktów, co świadczy o bardzo wyrównanym poziomie prac - opisuje Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Wszystkie nagrody wręczono podczas uroczystej gali kończącej pierwszy dzień Internet Poland Conference&Expo (zobacz fotoreportaż z tej konferencji).
 


Nominacje i nagrody w poszczególnych kategoriach Mixx Awards 2011


Kampania wizerunkowa:
• Ceneo: Gong - zwycięzca
• „Męskie Granie 2011”: Pride and Glory Huge Idea, Macroscope OMD
• Rytuał Przyjęcia: ACR

Wprowadzenie nowego produktu na rynek:
• IE9 - Twoja Stara:Saatchi & Saatchi Digital oraz Universal McCann
• Launch marki Revange: Chariot
• Nike Free: Mindshare Polska, Artegence - zwycięzca

Bezpośredni odzew:
• Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet - zwycięzca
• Promocja oferty letniej - TUI.: FreshMail,
• “Wymyśl nowy smak” : Media Direction Digital

Najlepsze zastosowanie nowych mediów:
• Czy Jarasz się Polską?: Grupa Allegro
• KFC SoGood: Codemedia, Adv.pl - zwycięzca
• Neostrada - Przefiltruj ofertę: Mec:Interaction, WPP

Marketing społecznościowy:
• Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine - zwycięzca
• Dulux - Pokoloruj Fejsa: Euro RSCG Digital
• Ojciec Bóg: Heureka Huge Idea

Gry:
• Gra „Gitarowe Granie” promująca Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea
• Męskie Pasje: Gong
• Świat Danio: Mediacom - zwycięzca

Wideo-online:
• Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine
• Salon Wróżby Miłosnej Allegro: Grupa Allegro, F 25 - zwycięzca
• Uważaj na atrapy: K2 Internet, ACR

Strona brandowa:
• MTVNHD Experience the Music: K2 Internet
• Nike Freebook: Artegence, Mindshare Poland
•  „Zywiec.com.pl”: Pride and Glory Huge Idea - zwycięzca

Branded kontent:
• 360interactive.pl: GoldenSubmarine
• Blog HTC: Blomedia, Zed Digital
• Ford - Rodzinne Podróże: Mindshare Polska, Gazeta.pl - zwycięzca

Lojalność wobec brandu:
• Turbanek.pl, czyli Przymiarka do Marka: Mosqi.to
• Wizz Ambassadors: Media Direction Digital, agencja Fenomem (Adrian Pietraszkiewicz)
• Whiskas - Kolekcja Whiskas: Euro RSCG Digital, MARS Polska - zwycięzca

Kampanie społeczne i non-profit:
• Akcja Społeczna „Policzmy się”: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
• Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea
• Włącz myślenie: Codemedia, Fabryka Komunikacji Społecznej - zwycięzca

Kampanie cross-mediowe:
„Męskie Granie 2011” : Pride and Glory Huge Idea, Macroscope OMD - zwycięzca
• Kamuflaż Małego Głoda: Mediacom
• Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet

Dołącz do dyskusji: Mixx Awards 2011 rozdane. Nike Free, Sakowicz, 180HB, Pride and Glory…

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl