Młodzi użytkownicy napędzają wzrost wideo online
W ciągu ostatniego roku po raz kolejny zaobserwowano rozwój pod względem oglądania klipów wideo w sieci.
Stało się tak głównie dzięki trwałemu wzrostowi liczby subskrybentów szerokopasmowego dostępu do sieci oraz rosnącej liczbie opcji oglądania wideo online - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Leichtman Research Group.
31 procent ogółu dorosłych internautów z USA ogląda wideo online co najmniej raz w tygodniu, w porównaniu do 25 procent przed rokiem. 10 procent ogląda też klipy wideo w sieci każdego dnia. Wzrost pod względem korzystania z wideo online zaobserwowano jednak przede wszystkim w przypadku młodszych respondentów.
W porównaniu z ubiegłym rokiem odsetek badanych w wieku od 18 do 34 lat oglądających wideo online co najmniej raz w tygodniu zwiększył się z 28 do 42 procent. Tymczasem w przypadku osób w wieku co najmniej 35 lat wskaźnik ten wzrósł jedynie z 13 do 15 procent.
Z badania Leichtman Research Group wynika również, że 9 procent badanych oglądających filmiki wideo w internecie zdecydowanie zgadza się ze stwierdzeniem, iż obecnie rzadziej oglądają telewizję. Również 9 procent przyznało, że ostatni odcinek programu telewizyjnego obejrzało tydzień wcześniej w sieci.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Młodzi użytkownicy napędzają wzrost wideo online