„Moc nabiera przestrzeni” w kampanii nowego Seata Leon ST Cupra (wideo)
W telewizji, kinach, prasie, internecie i punktach sprzedaży zaczęła się kampania wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Seat Leon ST Cupra. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Moc nabiera przestrzeni”, przygotowały firmy Lowe Warsaw i MediaCom Warszawa.
Kampania Seata Leon ST Cupra przekonuje, że samochód ten pozwala kierowcy wcielać się w różne role, w zależności od sytuacji życiowej. Reklamy informują również o ofercie leasingowej dla firm, w ramach której auto jest dostępne z miesięczną ratą wynoszącą od 727 zł (taka promocja będzie obowiązywać do końca czerwca).
Akcja reklamowa jest zaplanowana na cały czerwiec. Obejmuje telewizję i kina (wykorzystywana jest adaptacja globalnego spotu), internet (m.in. reklamy display, rich media i wideo, strona cupra280.pl), prasę (tytuły ogólnopolskie) oraz punkty dealerskie (materiały BTL).
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Adaptacją i kreacją reklam zajęła się agencja Lowe Warsaw, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Moc nabiera przestrzeni” w kampanii nowego Seata Leon ST Cupra (wideo)