Momentum wprowadza system do różnicowania przekazów marketingowych
Agencja Momentum Worldwide wprowadziła internetowy system do zarządzania materiałami wykorzystywanymi w komunikacji marketingowej. Platforma o nazwie mShare pozwala łatwo wprowadzać zmiany do przekazów kierowanych do określonych regionów i grup odbiorców.
Wprowadzony przez agencję Momentum Worldwide system internetowy o nazwie mShare zawiera w wersji elektronicznej wszystkie materiały wykorzystywane przez firmę w komunikacji elektronicznej. Platforma pozwala zarządzać bannerami, layoutami prasowymi, plakatami, broszurami i POSami, a nawet książkami, gadżetami i stronami internetowymi przez dostosowywanie ich do poszczególnych regionów i segmentów grupy docelowej. W systemie mShare te materiały można szybko edytować, otrzymując gotowe do druku dokumenty hi-res.
Momentum Worldwide uzasadnia uruchomienie platformy tym, że przyspiesza i ułatwia ona różnicowanie przekazów marketingowych, eliminując jednocześnie zbędne koszty DTP.
Dołącz do dyskusji: Momentum wprowadza system do różnicowania przekazów marketingowych