SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Momentum wprowadza system do różnicowania przekazów marketingowych

Agencja Momentum Worldwide wprowadziła internetowy system do zarządzania materiałami wykorzystywanymi w komunikacji marketingowej. Platforma o nazwie mShare pozwala łatwo wprowadzać zmiany do przekazów kierowanych do określonych regionów i grup odbiorców.

Wprowadzony przez agencję Momentum Worldwide system internetowy o nazwie mShare zawiera w wersji elektronicznej wszystkie materiały wykorzystywane przez firmę w komunikacji elektronicznej. Platforma pozwala zarządzać bannerami, layoutami prasowymi, plakatami, broszurami i POSami, a nawet książkami, gadżetami i stronami internetowymi przez dostosowywanie ich do poszczególnych regionów i segmentów grupy docelowej. W systemie mShare te materiały można szybko edytować, otrzymując gotowe do druku dokumenty hi-res.

Momentum Worldwide uzasadnia uruchomienie platformy tym, że przyspiesza i ułatwia ona różnicowanie przekazów marketingowych, eliminując jednocześnie zbędne koszty DTP.

Dołącz do dyskusji: Momentum wprowadza system do różnicowania przekazów marketingowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl