SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MTV Networks Polska planuje kampanie VH1 i Comedy Central

Jesienią będą miały miejsce kampanie wizerunkowe VH1 Polska i Comedy Central. MTV Networks przygotowała je we własnym zakresie, za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy ZenithOptimedia.

Kampania wizerunkowa VH1 rozpocznie się w październiku. Obejmie prasę, Internet, metro TV oraz nośniki zewnętrzne. Miesiąc później ( w listopadzie) będzie miała miejsce kampania Comedy Central. Przewidziano promocję na nośnikach zewnętrznych, a także poprzez mailing oraz ulotki.

Osobno promowana będzie impreza Viva Comet 2008, podczas której zostaną przyznane nagrody dla najlepszych polskich muzyków. Jej kampania obejmie swoim zasięgiem głównie Warszawę (to tutaj 2 października odbędzie się w tym roku ceremonia).

Obejmie zarówno nośniki zewnętrzne takie jak winyle wielkoformatowe, plakaty na przystankach komunikacji miejskiej, nośniki wielkoformatowe dmuchane, ale również prasę, radio i internet.

Dołącz do dyskusji: MTV Networks Polska planuje kampanie VH1 i Comedy Central

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl