MTV Networks Polska planuje kampanie VH1 i Comedy Central
Jesienią będą miały miejsce kampanie wizerunkowe VH1 Polska i Comedy Central. MTV Networks przygotowała je we własnym zakresie, za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy ZenithOptimedia.
Kampania wizerunkowa VH1 rozpocznie się w październiku. Obejmie prasę, Internet, metro TV oraz nośniki zewnętrzne. Miesiąc później ( w listopadzie) będzie miała miejsce kampania Comedy Central. Przewidziano promocję na nośnikach zewnętrznych, a także poprzez mailing oraz ulotki.
Osobno promowana będzie impreza Viva Comet 2008, podczas której zostaną przyznane nagrody dla najlepszych polskich muzyków. Jej kampania obejmie swoim zasięgiem głównie Warszawę (to tutaj 2 października odbędzie się w tym roku ceremonia).
Obejmie zarówno nośniki zewnętrzne takie jak winyle wielkoformatowe, plakaty na przystankach komunikacji miejskiej, nośniki wielkoformatowe dmuchane, ale również prasę, radio i internet.
Dołącz do dyskusji: MTV Networks Polska planuje kampanie VH1 i Comedy Central