SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MTV w szkołach promuje nowe reality-show (foto)

Stacja MTV Polska wystartowała z kampanią promocyjną amerykańskiego reality-show „Ekipa z New Jersey”, który emitować będzie od końca marca br.

W jej ramach, w szkołach kilkunastu miast w Polsce (w tym w Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Białymstoku czy Krakowie) pojawią się odważne plakaty, reklamujące serial. Niektóre placówki – np. w Trójmieście – odmówiły zamieszczenia reklamy, uznając ją za zbyt kontrowersyjną.

Obok plakatów, program będą promować citylighty w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie oraz reklamy w środkach komunikacji miejskiej w siedmiu miastach.

Kreację przygotowało należące do MTV International World Design Studio w Buenos Aires, a media zaplanował Zenith Optimedia. Kampania wystartowała 22 marca br. i potrwa do końca kwietnia.
 
Reality-show „Ekipa z New Jersey”, który w USA okazał się wielkim hitem, rozgrywa się w Jersey Shore, gdzie ósemka młodych Amerykanów o włoskich korzeniach postanawia spędzić wakacje. Kamery MTV rejestrują wszystkie najważniejsze momenty wakacji bohaterów – w tym rozterki miłosne i najważniejsze sytuacje w pracy. Produkcja nadawana będzie w MTV Polska w niedziele o 22.00 począwszy od 28 marca br.

Dołącz do dyskusji: MTV w szkołach promuje nowe reality-show (foto)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl