MullenLowe Warsaw wzmocniła kreację i client service
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
Zatrudnienie nowych osób wynika z rozszerzenia współpracy z dotychczasowymi klientami m.in. Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland), Bayer, Maybelline New York (L’Oreal Polska), jak i nowymi - Douglas Polska czy Kinder (Ferrero Polska).
Dla Joanny Jurczak to powrót do agencji po kilku latach przerwy - pracowała w niej w czasie, gdy funkcjonowała pod szyldem Lowe GGK. Teraz jako art director tworzy team z copywriter Klaudią Brzezińską. Jurczak ma w sumie 12 lat doświadczenia pracy w branży. Zdobywała je także w MTV Networks, TBWA, GPD i Agencji Subko. W portfolio ma projekty BTL, ATL i digital m. in dla takich marek jak Nivea, Knorr, Oriflame, Lidl, HBO, Raiffeisen Polbank, Axa, Plus, Auchan.
Maja Korzeniewska - jako junior art director i Zofia Szozda - junior copywriter, tworzą w MullenLowe team. Korzeniewska wcześniej pracowała jako freelancer dla teatru Soho i Mercedes Benz Group. Ukończyła Polsko Japońską Akademię Technik Komputerowych w Warszawie.
Natomiast Zofia Szozda pracuje w branży od trzech lat. Zaczynała od stażu w kreacji w agencji H2O. Potem przeszła do Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Potem pracowała kolejno w agencji PR M&CC Consultants i była specjalistką od social mediów w hotelach Sheraton i Westin.
Aleksandra Zientara została zatrudniona jako junior account executive w zespole group account director Anny Stawskiej. Nowa junior account executive MullenLowe Warsaw w branży pracuje od listopada 2021 - wcześniej na takim samym stanowisku w agencji Still Like. Zdobywała tam głównie doświadczenie przy projektach CSR oraz koordynowała social media klientów.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe Warsaw wzmocniła kreację i client service