Multimedia organizują “Wyprzedaż Arsenału” (foto)
Sieć Multimedia Polska rozpoczęła kampanię promującą usługę dostępu do internetu. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Wyprzedaż Arsenału” i potrwa do końca lutego br.
- Kampania opiera się na nowym sposobie komunikowania usług naszej firmy. Wykorzystujemy postać Generała, który jest postacią zarówno przyjazną jak i charyzmatyczną. Spełnia również funkcję przewodnika po świecie Multimediów. Jego sposób zachowania i mówienia mają formę silnego (lecz utrzymanego w formie humoru) bodźca zachęcającego do działania (Call-to-Action!) – mówi Przemysław Rogowski, zastępca dyrektora departamentu ds. komunikacji marketingowej Multimedia Polska.
Kampania prowadzona jest w internecie (reklama w systemach Adkontekst i SmartContext, w Google i na Facebooku oraz w sieci serwisów należących do ARBOnetwork), a także w postaci akcji BTL i prezentacji reklamy na Mobilskyboard. Miejscem działań jest 19 kluczowych dla operatora lokalizacji na terenie całej Polski.
Za przygotowanie kampanii i zaplanowanie mediów odpowiadała agencja Adking.
Dołącz do dyskusji: Multimedia organizują “Wyprzedaż Arsenału” (foto)