Muzeum Polskiej Wódki reklamowane w prasie, internecie i na outdoorze
Ruszyła kampania reklamowa Muzeum Polskiej Wódki prowadzona pod hasłem „Serwujemy wiedzę o polskiej wódce”. Przygotowały ją firmy marketingowe IQ Marketing i Havas Media.
Celem kampanii jest zaproszenie do odwiedzenia Muzeum Polskiej Wódki oraz poznania bogatej historii polskiej wódki, która w promowanym muzeum jest przedstawiana w atrakcyjny i nowoczesny sposób (m.in. w formie interaktywnych ekspozycji, prezentacji i projekcji).
Akcja obejmuje prasę (magazyny turystyczne i biznesowe), internet oraz outdoor (nośniki w największych miastach). Kreacją reklam prasowych i outdoorowych zajęła się agencja IQ Marketing, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Muzeum Polskiej Wódki mieści się na terenie zrewitalizowanego Centrum Praskiego Koneser w Warszawie. Autorem stałej ekspozycji jest pracownia architektoniczna Nizio Design International, a logotyp muzeum zaprojektował Andrzej Pągowski.
Dołącz do dyskusji: Muzeum Polskiej Wódki reklamowane w prasie, internecie i na outdoorze