muzodajnia.pl i Samsung Corby w kampanii MixPlusa (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa muzycznej oferty MixPlusa. Akcja obejmuje telewizję, radio, internet i prasę.
Rozpoczęta właśnie kampania taryfy MixPlus reklamuje ofertę, w której za 10 zł w ramach miesięcznego doładowania o wartości 40 zł można ściągnąć 4200 piosenek z internetowego serwisu muzodajnia.pl oraz kupić telefon Samsung Corby za 1 zł. Przekaz jest skierowany do młodych ludzi ceniących sobie swobodę i lubiących muzykę. Zabawna kreacja podkreśla różnicę między dawnymi a nowoczesnymi stylami muzycznymi.
Akcja od 9 października jest prowadzona w telewizji (TVN, TVP, Polsat i kanały tematyczne), radiu (RMF FM, Radio Zet, Eska, RMF Maxxx), internecie (onet.pl, wp.pl, interia.pl i komunikator Gadu-Gadu) oraz prasie. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca października - przygotowała agencja reklamowa PZL, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: muzodajnia.pl i Samsung Corby w kampanii MixPlusa (wideo)