SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Na Instagramie dominują zdjęcia, ale bardziej angażuje wideo

Zdjęcia wciąż stanowią zdecydowaną większość wszystkich postów umieszczanych w serwisie Instagram, ale to będące w mniejszości klipy wideo bardziej angażują użytkowników.

Z danych firmy L2 wynika, że ok. 94 proc. umieszczonych w ostatnim roku treści przez marki na Instagramie stanowiły zdjęcia, podczas gdy klipy wideo - tylko niecałe 6 proc.

Tymczasem analiza przeprowadzona przez firmę TrackMaven wykazała, że to właśnie materiały wideo bardziej niż zdjęcia angażują użytkowników serwisu. 60 proc. klipów wygenerowało więcej niż 250 interakcji (komentarze, polubienia, udostępnienia), w porównaniu do 49 proc. zdjęć.

Ponadto 28 proc. postów na Instagramie ze zdjęciami wygenerowało mniej niż 50 interakcji, a jeśli chodzi o wideo odsetek ten sięgnął 20 proc.

 

Dołącz do dyskusji: Na Instagramie dominują zdjęcia, ale bardziej angażuje wideo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marketingowe Facepalm
Doskonały artykuł! Pogłębiona analiza wraz z ważnymi i jakościowymi danymi. Dla mnie osobiście DUŻE zaskoczenie. Materiał niezbędny w pracy każdego marketera, który poważnie myśli komunikacji swojej marki.
0 0
odpowiedź
User
Maria Avaria
Beznadziejna analiza. Nic właściwie nie mówiąca... Zjawiska dotyczą rozumiem widowni na totalu...więc wnioskowanie na Polskę jest bezużyteczne...
0 0
odpowiedź