„Napędza głowę” - Puchatek reklamowany w nowych opakowaniach (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamująca napój kakaowy Puchatek (produkowany przez Maspex Wadowice) w zmodyfikowanych opakowaniach. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Puchatek napędza głowę”, przygotowały firmy Kids & Young i Mindshare Polska.
Na odświeżonych opakowaniach Puchatka znajdują się informacje, że dzięki zawieraniu cynku i magnezu napój wspomaga u dzieci rozwój funkcji poznawczych: koncentrację, uczenie się i pamięć. Z kolei z tyłu opakowania umieszczono „Akademię Puchatka”, czyli zestaw ciekawych ćwiczeń i zabaw wyrabiających logiczne myślenie.
Brand hero marki pozostał sympatyczny animowany misiek, a w reklamach występują dzieci, które dzięki Puchatkowi łączą naukę z zabawą.
Nowy spot jest emitowany w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie oraz kanałach tematycznych.
Kreacją reklamy zajęła się agencja Kids & Young, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Napędza głowę” - Puchatek reklamowany w nowych opakowaniach (wideo)