Napisy dobre dla wideo online
Użytkownicy internetu oglądają o 38 procent więcej danego klipu wideo w sieci, jeśli umieszczone są w nim napisy.
Z badania przeprowadzonego przez firmę PLYmedia wynika, że w przypadku gdy dany materiał wideo online jest pozbawiony napisów, internauci oglądają średnio 66 procent jego długości. Dla porównania, w przypadku klipów z napisami wskaźnik ten wyniósł 91 procent.
Okazało się również, że filmik bez napisów w całości ogląda 47 procent, podczas gdy materiał z napisami do końca ogląda 84 procent respondentów. Przekłada się to na prawie o 80 procent większą liczbę osób oglądających cały klip w przypadku gdy umieszczone są w nim napisy.
Wyniki tego badania mogą być szczególnie pomocne dla reklamodawców, którzy korzystają z reklam typu post-roll, umieszczanych po zakończeniu klipu wideo.
Firma PLYmedia stworzyła aplikację, która zamienia dźwięk w materiale wideo na tekst w postaci napisów. Jest ona szczególnie popularna wśród pracowników biurowych, którzy chcą po cichu oglądać tego typu klipy w pracy.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Napisy dobre dla wideo online