Napoleon, jego lokaj i sterta zabawek w kampanii Carrefour na Dzień Dziecka (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sieci hipermarketów Carrefour, promująca ofertę na Dzień Dziecka. Aktywacje przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS.
W nowej reklamie Carrefoura ponowie występuje brand hero marki - Napoleon, grany przez Jacka Braciaka. Tym razem wódz obserwuje swojego lokaja podczas zabawy w pokoju pełnym zabawek. Spot promuje katalog Carrefour na Dzień Dziecka.
Kampanię telewizyjną wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour i materiały POS.
Za przygotowanie i realizację kampanii we wszystkich kanałach odpowiada Saatchi & Saatchi IS. Spot wyreżyserowali Sebastian Pańczyk i Marcin Władyniuk. Za produkcję odpowiada studio Dobro, za postprodukcję Platige Image, planowanie i zakup mediów - Arena Media i K2 Media.
Dołącz do dyskusji: Napoleon, jego lokaj i sterta zabawek w kampanii Carrefour na Dzień Dziecka (wideo)