SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nat Geo People wkracza na polski rynek. Trafi do Cyfrowego Polsatu i nc+

1 października br. w Polsce rozpocznie nadawanie kanał dokumentalny Nat Geo People, poświęcony historiom ciekawych ludzi z całego świata. Nowa stacja będzie dostępna dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz nc+.

- Po udanych debiutach na innych rynkach europejskich Nat Geo People pokaże nowe podejście do programingu dokumentalnego. Będzie to także naturalny krok w rozszerzaniu oferty rodziny marek National Geographic Channel tym razem na kanwie prawdziwych historii oraz  bohaterów z krwi i kości - mówi o nowym kanale Carlos Ortega, executive vice president w FOX International Channels CEE.

Nat Geo People adresowany będzie do kobiet, a w jego ramówka stworzona zostanie specjalnie na polski rynek. Widzowie zobaczą w niej takie formaty jak „Dolce vita wg Davida Rocco” (cykl podróżniczy tytułowego kucharza, który odwiedza Włochy), „4 niemowlęta na sekundę” (seria pokazująca narodziny dzieci w różnych kulturach świata) czy „Ladyboys” (cykl o relacjach pomiędzy Brytyjczykami mieszkającymi w Tajlandii oraz transseksualnymi Tajami).

Stacja w dniu startu trafi do ofert platform Cyfrowy Polsat i nc+. Kanał nadawać będzie reklamy za których sprzedaż odpowiadać będzie TVN Media.

W portfolio FOX International Channels Poland są jeszcze kanały National Geographic Channel, Nat Geo Wild, FOX, FOX Comedy i Baby TV.

Platforma nc+ od maja br. ma własny kanał pokazujący historie ciekawych ludzi. Stacja Canal+ Discovery jest przygotowywana we współpracy z Discovery Networks (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Nat Geo People wkracza na polski rynek. Trafi do Cyfrowego Polsatu i nc+

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
oj
programingu dokumentalnego... eh nat geo jako telewizja to raczej rozczarowanie...
0 0
odpowiedź