SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

nc+ walczy o klientów. Ruszyła kampania promująca Ekstraklasę w Canal+ (wideo)

Wystartowała nowa kampania reklamowa Canal+ promująca ofertę futbolową stacji, na początek rozgrywki T-Mobile Ekstraklasa. Działania obejmują telewizję, radio, prasę i internet.

- Nowa kampania sportowa jest kontynuacją konwencji, w której promowaliśmy ostatnio nasz kontent filmowy. W przewrotny, humorystyczny sposób przedstawiamy atrakcyjność i wyjątkową wartość sportowej oferty Canal+, dostępnej ekskluzywnie na platformie nc+. Pokazujemy, że tylko relacje na żywo z najbardziej prestiżowych rozgrywek są gwarancją prawdziwych piłkarskich emocji - mówi Jan Wykrytowicz, dyrektor w dziale marketingu nc+.

W kampanii telewizyjnej wykorzystywany jest 45-sekundowy spot wizerunkowy, który wraz ze startem rozgrywek europejskich lig piłkarskich będzie prezentowany w kilku różnych odsłonach, podkreślając różnorodność oferty sportowej Canal+. W pierwszym filmie pojawiają się zebrani w sali kibice, którzy przygotowują się do oglądania wczorajszego meczu piłkarskiego. Przed projekcją wiedzą już jednak co zdarzyło się na murawie.

Reklamę telewizyjną oglądać można w kanałach ogólnopolskich jak TVP1, TVP2, Polsat, TVN i TV Puls oraz w stacjach tematycznych (m.in. BBC Entertainment, Discovery Channel, Animal Planet, TCM).

W radiu z kolei emitowany jest spot przypominający o starcie T-Mobile Ekstraklasy i transmisjach telewizyjnych ze wszystkich meczów. Pojawia się on w RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Tok FM, Radiu PiN, stacjach Grupy Time oraz rozgłośniach z pakietu ZET Barometr+.

Sportowa kampania Canal+ realizowana będzie też w w prasie codziennej (“Gazeta Wyborcza”, “Przegląd Sportowy”), magazynach telewizyjnych (“Tele Tydzień”, “Tele Magazyn”, “To & Owo”) oraz w internecie (Onet, Gazeta.pl, YouTube).

Za koncepcję i kreację spotu odpowiadała agencja Saatchi&Saatchi. Reżyserem filmu reklamowego był David Kerr, znany z pracy nad wieloma angielskimi serialami i produkcjami komediowymi, takimi jak np. „That Mitchell and Webb Look”. Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Rozgrywki T-Mobile Ekstraklasy ruszają już w piątek 19 lipca br. Wszystkie mecze oglądać będzie można na żywo na kanałach Canal+.

Dołącz do dyskusji: nc+ walczy o klientów. Ruszyła kampania promująca Ekstraklasę w Canal+ (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jarecki
gdzie Pakiet Ekstraklasa?
0 0
odpowiedź
User
bobo
jvz akurat poleca ludzi i wezma nc.bo liga polska ekstraklasa.za drogo.w polsacie cyfrowym polsat sport jest za 14.90zl.tez maja ekstraklase
0 0
odpowiedź