Nespresso szuka pomysłów na reklamę z George'em Clooneyem (wideo)
Ruszył internetowy konkurs na fabułę reklamy Nespresso z udziałem George'a Clooneya. Zwycięski scenariusz wybierze reżyser Robert Rodriguez.
W ramach konkursu na fabułę reklamy Nespresso z udziałem George'a Clooneya w serwisie internetowym www.nespresso-whatelse.com udostępniono trzy zwiastuny spotów, które czekają na rozwinięcie. Spośród scenariuszy z całego świata nadesłanych on line do 23 października zostanie wybranych pięć najlepszych, które zostaną opublikowane w sieci, a reżyser Robert Rodriguez na początku listopada wybierze z nich zwycięski projekt. Nagrodą główną jest VIP-owska wycieczka na przyszłoroczny festiwal filmowy w Cannes.
Konkurs stanowi teaserowy etap nowej kampanii Nespresso z udziałem George'a Clooneya, w ramach której od 6 listopada będzie on gościł w różnych krajach na całym świecie. To czwarta akcja reklamowa marki z udziałem tego aktora, a wykorzystywany w niej spot wyreżyserował Robert Rodriguez.
Dołącz do dyskusji: Nespresso szuka pomysłów na reklamę z George'em Clooneyem (wideo)