Nestlé z kampanią "Ratuj Pszczoły"
Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) startuje z promocją płatków śniadaniowych "Ratuj Pszczoły".
Sprzedaż promocyjna rozpoczęła się 20 stycznia i potrwa do 30 kwietnia 2021 roku lub do wyczerpania puli nasion.
Aby wziąć udział w promocji należy kupić jednorazowo w okresie sprzedaży promocyjnej, płatki śniadaniowe marki Nestlé (lista produktów promocyjnych znajduje się w regulaminie), a następnie wypełnić formularz na stronie Ratujpszczoly.com i odebrać saszetkę nasion (20 tysięcy saszetek nasion miododajnych).
Akcja promocyjna będzie komunikowana za pomocą materiałów POS, w social mediach, na opakowaniach płatków.
W ramach akcji producent płatków śniadaniowych Nestlé rozpoczął współpracę z fundacją ROI SIĘ, która m.in. wynajmie ule oraz wysieje łąkę nasionami roślin miododajnych.
Za obsługę promocji odpowiada Unique One. Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu. Koncept kreatywny powierzono agencji Hi Brands. Za planowanie i zakup mediów odpowiada UM Thrive (Mediabrands), za adaptację reklamy McCann WorldGroup.
Dołącz do dyskusji: Nestlé z kampanią "Ratuj Pszczoły"