SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W nowej kampanii Play reklamuje promocyjny dostęp do Netflixa (wideo)

Play wystartował z kampanią w której reklamuje promocyjny dostęp do oferty serwisu Netflix przez pół roku. Nową ofertę operatora promują dwa spoty z dobrze znanymi bohaterami - Barbarą Kurdej-Szatan i Maciejem Łagodzińskim.

W czwartek Play zapowiedział, że rozpoczyna długoterminową współpracę z Netflixem. Dostęp do serwisu będzie oferowany w ramach usług internetowych Play, w promocji przez 6 miesięcy bez dodatkowych opłat.

W piątek operator rozpoczął kampanię reklamową promującą nową ofertę związaną z dostępem do Netflixa. Składają się na nią 2 spoty w których ponownie w role pracowników salonu Play wcielają się aktorzy dobrze znani z poprzednich reklam telekomu -  Barbara Kurdej -Szatan i Maciej Łagodziński.

 

Emisję spotów zaplanowano w telewizji i w kanałach internetowych. Play poinformował, że w wypadku telewizji jeden ze spotów będzie nadawany w ciągu dnia, drugi zaś w godzinach wieczornych. Konwencja nowych reklam potwierdza wcześniejsze zapowiedzi Michała Sobolewskiego, nowego dyrektora marketingu Play, który w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradził, że strategia reklamowa firmy na razie nie ulegnie zmianom.

Z kolei Marcin Gruszka, rzecznik Play przyznaje, że wprowadzenie promocyjnej oferty Netflixa jest kolejnym krokiem operatora do wprowadzenia nowego pakietu usług telewizyjnych, co wcześniej zapowiadał Jean Marc Harion, prezes Play Communications. Na razie jednak wciąż nie jest znany dokładny termin wprowadzenia na rynek nowego pakietu telewizyjnego w Play.

 

Kreacja nowej kampanii została przygotowana przez agencję Grandes Kochonos, za obszary digital i BTL odpowiada agencja Plej, zaś planowanie i zakup mediów powierzono firmie MediaCom.

Na koniec września br. sieć Play miała 15,02 mln klientów, w tym 12,72 mln aktywnych (8,99 mln abonentów i 3,74 mln użytkowników ofert prepaidowych). W trzech kwartałach br. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 2,1 proc. do 5,03 mld zł oraz 542,4 mln zł zysku netto (wobec 244,5 mln zł rok wcześniej).

Dołącz do dyskusji: W nowej kampanii Play reklamuje promocyjny dostęp do Netflixa (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl