„Nie skazuj ich na nudę” w kampanii „Live in Levi’s” (wideo)
W polskich mediach zaczęła się kampania reklamowa ubrań Levi’s pod hasłem „Live in Levi’s”. Akcję, do której zaangażowano m.in. Agnieszkę Szulim i Antoniego Pawlickiego, realizują u nas firmy Media Direction OMD i Aliganza Fashion Agency.
Spot emitowany w ramach kampanii „Live in Levi’s” pokazuje to, jak w różnych zakątkach świata (Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Tokio i Szanghaju) żyją, pracują i bawią się fani marki Levi’s, m.in. frontmenka zespołu Sleigh Bells - Alexis Krauss, tatuażyści i fryzjerzy, a także gwiazda street-style Julii Sarr-Jamois.
W Polsce reklama jest wyświetlana w najważniejszych stacjach telewizyjnych i największych sieciach kinowych.
Akcja obejmuje również prasę (reklamy i artykuły sponsorowane w topowych magazynach modowych), internet (reklamy na portalach, aktywności w social media związane z hashtagiem #LiveInLevis) oraz sklepy.
Przypomnijmy, że na potrzeby kampanii zrealizowano sesje zdjęciowe z dziennikarką Agnieszką Szulim i aktorem Antonim Pawlickim (zobacz szczegóły).
Globalną koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja FCB. Spot wyreżyserował Fredrik Bond, nakręcił Jason Nocito, a bluesową piosenkę nagrał Jamie N. Commons.
W Polsce za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, a za działania public relations - Aliganza Fashion Agency.
Dołącz do dyskusji: „Nie skazuj ich na nudę” w kampanii „Live in Levi’s” (wideo)