SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nielsen Online: wideo online coraz popularniejsze

W maju klipy wideo w internecie oglądało 133,78 miliona unikalnych użytkowników z USA.

To o 12,8 procenta większa liczba w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego oraz o 14,7 procent większa w porównaniu z kwietniem - wynika z danych firmy badawczej Nielsen Online.

W ujęciu rocznym Zwiększyła się także liczba obejrzanych filmików (o 34,8 procenta, do 10,04 miliarda), średnia liczba klipów na jednego użytkownika (o 19,6 procenta, do 75,1) oraz średni czas przeznaczony na ich oglądanie (o 48,9 procenta, do 188,7 minuty).

Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo był w ubiegłym miesiącu należący do Google YouTube, który zanotował 95,36 miliona unikalnych użytkowników i 6,05 miliarda obejrzanych klipów. Na kolejnych miejscach pod względem liczby filmików znalazły się: Hulu (382,3 miliona), Yahoo! (208,2 mln), Fox Interactive Media (190,1 mln), ABC.COM (175,1 mln), Nickelodeon Kids and Family Network (153,4 mln), MSN/Windows Live (148,4 mln), Turner Sports and Entertainment Digital Network (141,4 mln), MTV Networks Music (126,9 mln) oraz CBS Entertainment Network (98,2 mln).

Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: wideo online coraz popularniejsze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl