SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nike atakuje

Od 4 czerwca na ekrany kin i telewizorów całej Europy trafiła nowa futbolowa reklama Nike zatytułowana "Domowa Gra"

To drugą część prowadzonej przez Nike kampanii o nazwie „Ole”

Widzowie będą mogli podziwiać Thierry Henry, napastnika reprezentacji Francji i Arsenalu Londyn, podczas zmagań z licznymi przeciwnikami - zmagań toczących się w dość nietypowym miejscu... w jego domu.

Inspiracją dla autorów nowej reklamy częściowo był sam Thierry Henry - piłkarz przyznał się bowiem, że zawsze ma pod ręką piłkę, nawet w domu. Jeżeli więc każdy młody chłopak, który jest fanem futbolu, potrafi dryblować pomiędzy zwykłymi przedmiotami, marząc przy tym, że jego przeciwnikami są najlepsi piłkarze świata, to dlaczegóż tego samego nie może zrobić Thierry?

Domowa Gra jest drugą częścią prowadzonej przez Nike kampanii 'Ole' i nawiązuje do reklamy Inna Gra, w której mogliśmy podziwiać piłkarzy Brazylii i Portugalii toczących ze sobą indywidualne pojedynki na całym stadionie.

Twórcami Domowej Gry są Nike i agencja reklamowa Wieden & Kennedy Amsterdam. Reklamę nakręcono w Londynie, a wyreżyserowana została przez Toma Carty'ego i Neveldine&Taylor. Zakupem czasu antenowego zajął się dom mediowy MindShare Polska.

Spot emitowany będzie na antenie TVN, Polsatu, TVP1 i TVP2 (przy relacjach z meczy EURO’04), MTV Polska, VIVA Polska, Eurosportu oraz dodatkowo w ciągu 3 tygodni czerwca na 275 ekranach kin w 13 największych miastach Polski.

Dołącz do dyskusji: Nike atakuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl