SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nissan: nowa kolekcja na outdoorze

PRO Media House zaplanował i zakupił media na potrzeby nowej kampanii marki Nissan na zlecenie firmy PGD - największej w Polsce sieci dealerskiej.

Celem kampanii jest promocja nowych modeli z kolekcji na 2007 rok, m.in. nowego Nissana X-Trail, Nissana Taida oraz crossovera Qashqai.

Przygotowana akcja swoim zasięgiem obejmie między innymi: Kraków oraz kilkanaście śląskich miast. Nośnikami kampanii są billboardy 5x2 m.

Kampania potrwa w Krakowie do końca października, natomiast na Śląsku działania zakończą się w połowie przyszłego miesiąca.

Kreację przygotowano w polskiej centrali Nissana.

Dołącz do dyskusji: Nissan: nowa kolekcja na outdoorze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl