Nivea na nośnikach indoorowych
Agencja Polonia Indoor Advertising realizuje kampanię reklamową przy wykorzystaniu nośników indoorowych dla produktów marki Nivea Visage Young.
- Naszym naczelnym celem komunikacyjnym w kampanii indoorowej jest budowanie wizerunku marki Nivea Visage Young jako młodzieżowej, nowoczesnej, modnej i atrakcyjnej - dlatego chcemy być blisko takich ludzi - mówi Joanna Jeziorek, junior media buyer domu mediowego Mediaedge:CIA.
Miesięczna kampania, która rozpoczyna się 16 maja skierowana jest do kobiet w wieku od 16 do 24 lat, dynamicznych, aktywnych, mieszkających w dużych miastach.
Kampania będzie realizowana przy wykorzystaniu nośników PIA: AdMirror MAX (naklejki 50 x 50 cm wykrajane i naklejane wokół luster), AdBoardy w formacie A3 przy lustrach w łazienkach, AdMirror (naklejki formatu A5 na dużych lustrach 50 x 50 cm) oraz AdStickers (naklejki formatu A5 na drzwiach, kafelkach w pobliżu luster, suszarkach i małych lustrach).
Wszystkie nośniki zlokalizowane są w pubach, klubach, kinach, centrach rozrywki, kawiarniach, restauracjach i na basenach w 30 największych polskich miastach. Hasło przewodnie kampanii zachęca konsumentki NIVEA do "słuchania muzyki i komplementów" podczas zabawy i odpoczynku w modnych lokalizacjach.
Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA Poland.
Dołącz do dyskusji: Nivea na nośnikach indoorowych