Nokia 6.1 i Nokia 7 Plus reklamowane jako „smartfony, na których możesz polegać” (wideo)
Ruszyła kampania promująca smartfony Nokia 6.1 oraz Nokia 7 Plus z Android One (produkowane przez HMD Global). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Addapter, Tango Production, Lunapark i Juice.
- W komunikacji smartfonów Nokia stawiamy na uwypuklenie trzech głównych filarów tworzących nasze portfolio produktów: projektowaniu urządzeń wytrzymałych, w całości wykonanych z jednego bloku aluminium, wyposażonych w to, co najlepsze od Google’a, czyli w Android One, oraz w najwyższej jakości optykę firmy Zeiss, które to urządzenia chcemy prezentować w formie ciekawych, angażujących i wyróżniających się treści do mediów społecznościowych - opisuje Katarzyna Mroczkowska, szefowa marketingu HMD Global w Polsce.
Spoty opowiadają o grupie przyjaciół, dla których smartfony Nokia są stałym elementem życia - nie najważniejszym, ale niezbędnym w codziennych sytuacjach.
Kampania w Polsce jest realizowana od 15 czerwca, obejmuje internet (głównie Facebook i YouTub). Na potrzeby akcji przygotowano dwie główne reklamy wizerunkowe, pięć spotów 6-sekundowych i materiały graficzne.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Addapter (należąca do Grupy DDB).
Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Tango Production, a postprodukcją - Lunapark i Juice. Reżyserami spotów są Ksawery Bajon i Filip Berendt, odpowiedzialni za koncepcję wszystkich dotychczasowych kampanii HMD Global w Europie Wschodniej. Natomiast zdjęcia do filmów wykonał Dominik Danilczyk.
Dołącz do dyskusji: Nokia 6.1 i Nokia 7 Plus reklamowane jako „smartfony, na których możesz polegać” (wideo)