SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nonstop you” w kampanii Lufthansy

W prasie, internecie i na outdorze rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Lufthansy. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nonstop you”, przygotowały firmy Kolle Rebbe i Mindshare Polska.

Nowa kampania Lufthansy ma podkreślać, że najwyższa jakość obsługi i dobre samopoczucie podróżnych są priorytetem dla tych linii lotniczych. - Teraz nie mówimy już tak wiele o tym, co robimy dla naszych pasażerów. Koncentrujemy się raczej na ludziach, dla których to robimy - opisuje Bart Buyse, dyrektor generalny Lufthansy w Polsce.

Akcja, zaplanowana do 26 maja, obejmuje prasę („Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Metro”, „Rzeczpospolita”, „Polityka”, „Wprost”, „Forum”, „Newsweek”, „Wysokie Obcasy”, „Viva”), internet (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Filmweb, Natemat.pl) oraz outdoor (wielkoformatowe reklamy w centrach wybranych miast, reklamy w środkach komunikacji miejskiej).

Kreację kampanii przygotowała agencja Kolle Rebbe, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska

Dołącz do dyskusji: „Nonstop you” w kampanii Lufthansy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Misio
Śliczna dziewczyna w tej reklamie. Idealnie dobrana. Nie sposób przesyać na nią patrzeć.
0 0
odpowiedź