Nordea dla korporacji w reklamie
W biznesie wszystko zależy od ludzi - pod takim hasłem rozpoczęła się kampania reklamowa oferty korporacyjnej Nordea Bank Polska.
- W przekazie reklamowym podkreślamy mocne strony banku Nordea: koncentrację na indywidualnych potrzebach klientów, bez względu na skalę ich działania - globalną czy lokalną oraz dostępność, przejrzystość i konkurencyjność produktów oferowanych klientom korporacyjnym - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Przypominamy również o naszych sukcesach: wyróżnieniu magazynu "Forbes" dla najlepszego banku dla firm, nagrodach JP Morgan Chase i American Express, pierwszym miejscu w rankingu banków Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Wszystko to podsumowuje nasza misja: Nordea - bank, który stwarza możliwości.
Kampania potrwa do końca roku. Na jej potrzeby wykorzystane zostaną: Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu i miesięcznik Forbes.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mediafokus oraz Departament Matketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. Media zaplanowała firma MPG.
Dołącz do dyskusji: Nordea dla korporacji w reklamie