SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nordea dla korporacji w reklamie

W biznesie wszystko zależy od ludzi - pod takim hasłem rozpoczęła się kampania reklamowa oferty korporacyjnej Nordea Bank Polska.

- W przekazie reklamowym podkreślamy mocne strony banku Nordea: koncentrację na indywidualnych potrzebach klientów, bez względu na skalę ich działania - globalną czy lokalną oraz dostępność, przejrzystość i konkurencyjność produktów oferowanych klientom korporacyjnym - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Przypominamy również o naszych sukcesach: wyróżnieniu magazynu "Forbes" dla najlepszego banku dla firm, nagrodach JP Morgan Chase i American Express, pierwszym miejscu w rankingu banków Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Wszystko to podsumowuje nasza misja: Nordea - bank, który stwarza możliwości.

cxzxryghkkl

Kampania potrwa do końca roku. Na jej potrzeby wykorzystane zostaną: Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu i miesięcznik Forbes.

Kreację kampanii przygotowała agencja Mediafokus oraz Departament Matketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. Media zaplanowała firma MPG.

Dołącz do dyskusji: Nordea dla korporacji w reklamie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl