'Nowa Fortuna. Na 100%. Bez dosypywania cukru' (wideo)
Marka Fortuna (Agros Nova) w najnowszej kampanii telewizyjnej promuje swą nową ofertę soków 100% bez dosypywania cukru. To najsilniejsza kampania Fortuny od 2000 roku.
Głównym przesłaniem reklamy jest uświadomienie konsumentom różnicy pomiędzy 100% sokiem, a nektarami i napojami, które zawierają do 20 kostek cukru w 1 litrze oraz wskazanie na wyjątkowość oferty Fortuny, która jako jedyna marka na rynku ma w swojej ofercie wyłącznie 100% soki.
30-sek. spot reklamowy jest emitowany w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz w kanałach tematycznych.
Nowa oferta i promująca ją kampania to pierwszy etap relaunchu marki. Będzie ona bardzo szeroko komunikowana w prasie konsumenckiej (31 tytułów, w tym: magazyny opinii, lifestyle'owe, poradnikowe, parentingowe, opinii, zdrowotne, TV-guidy) i branżowej oraz w internecie. Bardzo intensywne będzie również wsparcie w miejscach sprzedaży. W tym celu Agros Nova przygotowała różnorodne materiały POSM, które mają na półkach wyróżnić strefę Fortuny bez cukru.
Kampanię przygotowała agencja RED8 Communications Group, która tym projektem rozpoczęła współpracę z marką Fortuna. Planowanie i zakup mediów - MediaCom.
Kampanię reklamową wspierają też działania PR.
Hasło reklamowe:
Nowa Fortuna. Na 100%. Bez dosypywania cukru
Klient:
AGROS NOVA Sp. z o.o. Monika Barańska, Sylwia Kocon, Marcin
Filipiak
Agencja:
Red8 Communications Group
Branża:
FMCG
Typ kampanii:
wizerunkowo-produktowa
Termin:
od 27 września
Dom mediowy:
MediaCom
Dom produkcyjny:
OTO Film Studio
Manager projektu:
ALEKSANDER ŁUKOMSKI / MICHAŁ LESZCZYŃSKI
Art director:
Maciej Marasek
Copywriter:
Marcin Jagnus
Account:
Aleksander Łukomski
Scenariusz:
RED8
Reżyseria:
Michał Gazda
Zdjęcia:
Piotr Szczepański
Montaż:
Jarosław Barzan
Muzyka:
Sebastian Olko
Dołącz do dyskusji: 'Nowa Fortuna. Na 100%. Bez dosypywania cukru' (wideo)