Nowa kampania Cyfry+ z udziałem zwycięzcy castingów (wideo)
Ruszyła nowa sprzedażowa kampania reklamowa Cyfry+ komunikująca najnowszą promocyjną ofertę platformy. Na jej potrzeby został zrealizowany spot pt. "Tunel", w którym wystąpił laureat konkursu odbywającego się latem. Claim akcji brzmi "Technologia+emocje".
Nowa oferta sprzedażowa platformy to abonament za połowę ceny przez 12 miesięcy, dekoder za zero zł (darmowe użytkowanie) oraz Canal+ i HBO bezpłatnie przez 100 dni (trzy miesiące + prorata), a następnie za pół ceny przez kolejnych pięć miesięcy. Dodatkowo w promocji Cyfra+ oferuje nowym abonentom opcje HD oraz serwis HBO Digital za pół ceny przez 12 miesięcy.
W spocie, wykorzystywanym w kampanii, w postać jednego z członków zespołu Cyfry+ wcielił się laureat konkursu, w którym można było wygrać udział w reklamie platformy. Castingi do tej roli odbywały się w 18 miastach Polski w okresie od 4 lipca do 30 sierpnia br. Były one częścią cyklu letnich weekendowych imprez Lata przebojów Radia Zet i tygodnika "Gala". W castingach wzięło udział ponad 500 osób.
Spot emitowany jest począwszy od początku października w TVP 1,
TVP 2, Polsacie, TVN, TVP Info. Poza telewizją kampania realizowana
jest w prasie ("Gazeta Telewizyjna", "Super Express TV", "Tele
Magazyn, "Fakt TV", "Tele Tydzień", "To i Owo"), radiu (Trójka, RMF
FM, ChilliZet, Radio Zet, Eska Poznań, Eska Wrocław, Radio Pin, Tok
FM), internecie (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Nasza-Klasa.pl) i
kinach (Cinema City, Multikino).
Za kreację kampanii odpowiadała agencja Ogilvy Action, zaś media
zaplanował dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Cyfry+ z udziałem zwycięzcy castingów (wideo)