SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Okocim Mocne

"Okocim mocne - prawdziwy mocny smak"

"Okocim mocne - prawdziwy mocny smak" - pod tym hasłem w czerwcu rusza nowa wizerunkowa kampania marki OKOCIM MOCNE. Marka jest pierwszą na polskim rynku w segmencie piw mocnych (historycznie już dziesięć lat, od 1994 roku). Nadchodząca kampania ma na celu wzmocnienie jej pozycji a także skrystalizowanie wizerunku. Adresatami przekazu są mężczyźni, którzy cenią takie wartości jak szczerość i autentyzm świata, gdzie swoje miejsce ma prawdziwie mocne piwo i jego prawdziwy mocny smak.

Koncepcja kreatywna filmu reklamowego "Prawda" opiera się na weryfikowanie rzeczywistości. Film obala pewne stereotypy jej postrzegania. Prawdziwe pozostaje jedynie piwo OKOCIM MOCNE - o intensywnym, mocnym smaku i to stanowi główny przekaz filmu.

Spot zrealizowany został w dwóch modułach czasowych: 30" i 45". Jego emisja rozpocznie się 8 czerwca na antenach TVP1, TVP2, TVN, TV4, Polsat.

Klient: Carlsberg Okocim
Agencja ATL: Saatchi & Saatchi
Zakup mediów: Initiative Media
Media: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4
Długość spotu: 30" i 45"

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Okocim Mocne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl