SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania promocyjna mleka Łaciate

Agencja G7 (Dawniej D’Arcy) przygotowała nową kampanię promocyjną mleka Łaciate. Celem najnowszej promocji marki jest zwiększenie jej udziałów rynkowych, a także dalsze wzmacnianie wizerunku.

Ze względu na ogromny sukces promocji „Samo mleko czy nagroda” z przed dwóch lat wykorzystano podobny mechanizm zabawy. Każdy, kto znajdzie wodę w kartonie Łaciatego wygrywa jedną z 4444 specjalnych nagród. Dwa 30” spoty telewizyjne „Jolka” i „Generał” przygotowane przez G7 w humorystyczny sposób nawiązują do zabawy z przed 2 lat. Dodatkowo przygotowano spoty 10” informujące o nagrodach. Dwie główne nagrody promocji to samochody VW New Beetle. Dodatkowo można wygrać specjalne łaciate lodówki, serwisy do kawy, łaciate komplety domatora – kapcie i szlafroki, a także kubki.

Promocja potrwa do końca Marca 2003. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest/ Starcom.

Marka Łaciate istnieje na rynku od 1995. Od początku istnienia jest niekwestionowanym liderem mleka UHT w kartonie, z 36 procentowym udziałem rynku wg MEMBR (dane łączne za 2002 rok). Mleko Łaciate produkowane jest przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol w Grajewie.

Agencja G7 jest nową agencją powstałą na bazie agencji D’Arcy. Firma zatrudnia 67 osób. Jej klientami są min Polska Telefonia Cyfrowa, PZU Życie, Altadis Tobacco, Hortex, Cussons Polska, Avon i Tetra Pak.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania promocyjna mleka Łaciate

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl