SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania reklamowa Avonu

Avon Cosmetics Polska realizuję kampanię reklamową, która ma na celu rekrutację nowych konsultantek i promocję pracy konsultantki.

Kampania rekrutacyjna skierowana jest do kobiet opisywanych następująco wedle parametrów psycho-demograficznych: kobiety w wieku 30-40 lat, pracujące, o niskich dochodach, mieszkanki małych, średnich i dużych miast; grupy zawodowe: pielęgniarki, nauczycielki, urzędniczki, sekretarki, asystentki, recepcjonistki; młode matki 20-35 lat, mieszkanki, małych, średnich i dużych miast; kobiety w wieku 18-25, uczące się i studiujące, mieszkające z rodzicami lub w akademikach, wynajmowanych mieszkaniach, nie posiadające  stałego dochodu.

Planowane media w kampanii: tygodniki masowego zasięgu: Naj, Tele Tydzień, Pani Domu miesięczniki dla matek: Dziecko i Twoje Dziecko, w towarzystwie artykułów zachęcających młode mamy do podjęcia pracy part-time, tytuły dla studentek i młodych kobiet: Student News, Cosmopolitan, plakaty w formacie A3 rozwieszane w urzędach, przychodniach, uczelniach, akademikach - jest to pierwsza akcja tego typu, ciężko jest nam wskazać nasze oczekiwania dotyczące ilości odpowiedzi, wybrane nośniki zostały zarekomendowane przez Dom Wydawniczy Starcom jako najlepsze dla wybranej grupy docelowej – powiedziała Kinga Karaszewska z Biura Prasowego Avon Cosmetics Polska.

Czas kampanii reklamowej wraz z czasem nadsyłania zgłoszeń: od 10 sierpnia do 20 października. Kreacja: Agencja reklamowa G7

Zakup mediów: Dom Mediowy Starcom

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa Avonu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl