SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa nazwa dla Business Point Customer IC

Od 19 lutego 2003 Business Point Customer Interaction Center zmienia nazwe na ContactPoint.

Decyzja dotyczaca zmiany nazwy zostala podjeta w zwiazku z wygasnieciem umowy z dawnym partnerem, Business Point S.A. Jest tez kolejnym naturalnym krokiem realizacji strategii budowania niezaleznego wizerunku.

Nowa nazwa została wybrana sposrod czterech propozycji nawiazujacych do dzialalnosci firmy - uslug contact center dla biznesu. Nazwa ContactPoint zdobyla najbardziej entuzjastyczne oceny w przeprowadzonych metoda CATI badaniach dotyczacych preferencji grupy docelowej. Przebadano 95 osob decyzyjnych zarowno w globalnych koncernach, jak w firmach polskich.

Firma Business Point Customer Interaction Center Sp. z o.o. odlaczyła sie w czerwcu 2001 roku od Business Point S.A. gdzie jako dzial call center istniala od 1997 roku. Pozyskujac inwestora strategicznego, Communication One Inc, rozpoczela niezalezna dzialalnosc i stala sie jedna z czolowych firm oferujacych na rynku polskim uslugi contact center na zlecenie (outsourcing contact center).

Strategiczna specjalizacja Business Point Customer Interaction Center obejmowala cztery produkty z zakresu wielokanałowej komunikacji bezposredniej firm z klientami. Byly to: sprzedaz telefoniczna - telemarketing, badania CATI, monitoring i windykacja naleznosci oraz obsluga help-desk’ow. Strategia ta przyniosla 40%-owy wzrost sprzedazy w roku 2002 w stosunku do roku poprzedniego i pozostanie niezmieniona takze dla spolki ContactPoint.

Dołącz do dyskusji: Nowa nazwa dla Business Point Customer IC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl