Nowa ofensywa Play
Play lansuje prepaida, czyli rusza nowa odsłona kampanii telefonii komórkowej Play.
„Przyjęło się, że klienci prepaid’owi mają u swych operatorów gorsze warunki (wyższe stawki) niż ci w postpaidzie. W Play jest inaczej. Najnowsza kampania przedstawia pierwszą taką ofertę na kartę, w której obowiązują te same stawki i benefity co w abonamencie” – mówi portalowi „Wirtualnemedia.pl” Marcin Gruszka, PR Manager Play. Jako pierwsi prezentujemy nową kreację.
Kreacja piętnastosekundowego spotu jest graficznym (animacja) zobrazowaniem tworzenia się Play Karty. Na początku widzimy kartę SIM, z której zaczynają rozprzestrzeniać się smugi bloba Play. Ze smug tworzą się napisy przedstawiające poszczególne benefity oferty. W tym samym smugi z bloba obudowują kartę SIM tworząc pudełko Play Karty. Na koniec widzimy kompletną Play kartę i headline: „Oferta na kartę. Stawki niskie jak w abonamencie”. W printach, podobnie jak w telewizji, wykorzystywany jest visual karty SIM i pudełka Play Karty otoczone smugami z bloba.
„To kolejna odsłona naszej kampanii. Zgodnie ze strategią nadszedł czas na jasny komunikat o naszym produkcie, o najkorzystniejszej naszym zdaniem ofercie prepaid dla aktywnych, dzwoniących klientów” – dodaje Gruszka.
Pierwsza duża kampania spotkała się z żywym przyjęciem ze strony różnych środowisk. Twórcy reklamy podkreślali jej nowatorskie podejście do tematu i wróżyli same sukcesy w najważniejszych konkursach reklamowych. Kampania Play wzbudziły liczne kontrowersję w życiu publicznym. „Główki dzieci” - Komisja Etyki Reklamy uznała, że „naruszają godność dziecka”, „Obcięte palce” – ta sama zarzuciła epatowanie przemocą, „Seksowna bielizna” – wniesiono skargę o dyskryminację kobiet, ale KER odrzuciła wniosek.
Nowa kampania w mediach pojawi się od 18 maja, a potrwa do końca czerwca. Obejmie telewizję (publiczna, komercyjna i niszowa); prasę (dzienniki, tygodniki, miesięczniki); outdoor (frontlighty, citylighty na przystankach, kioski RUCH, publiprox); internet; radio.
Autorem kreacji jest Łukasz Stachniak (art. director) i Michał Kubik (copywriter) z agencji Brain. Dom mediowy: Guideline MediaCom.
Od debiutu, czyli od połowy marca Play ma 100 tys. abonentów. Do końca roku chce ich pozyskać 750 tys.
Podobne informacje:
- Reklama Play narusza godność dziecka
- Play: nasze reklamy to błąd, nie mamy nic na obronę
- Play zgromadził 100 tysięcy klientów
- Wywiad - Jacek Hensler
- Wielka strata właściciela marki Play
- Kolejny skandal na rynku reklamy
- Play z problemami
- Nowatorska reklama Play poprzez Second Life
- Techniczne problemy Play
- Era kontra Play
- Play rozpoczął od falstartu
- Play pracuje nad największym minusem oferty
Dołącz do dyskusji: Nowa ofensywa Play