SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa oprawa i nowa kampania reklamowa Cyfry+

W marcu Cyfra+ inicjuje komunikację marketingową wykorzystującą nową oprawę graficzną marki. Odświeżony styl wizualny platformy nawiązuje do stylistyki telewizji Canal+, bazuje na prostokątnych formach graficznych oraz szerokiej palecie czystych, żywych kolorów.

Założeniem nowej koncepcji jest dynamizm, energia i witalność zawarte w przekazie wizualnym Cyfry+. Twórcą nowego stylu graficznego marki jest agencja ADAH Advertising. Odświeżona oprawa wykorzystywana będzie we wszystkich nowych materiałach BTL i produkcjach ATL.

Pierwsze produkcje przygotowane zgodnie z nowym konceptem graficznym pojawią się w ramach wiosennej kampanii wizerunkowej. Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot "Liberator", który emitowany będzie w na antenie TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat2, TVP Info, TVN24 i TVP Kultura oraz w kanałach własnych CANAL+ Cyfrowy. Kampania telewizyjna startuje 5 marca. Wsparciem dla przekazu wizerunkowego są materiały BTL w punktach sprzedaży oraz radiowe spoty promocyjne emitowane w rozgłośniach: RMF FM, Radio Zet, Eska, Złote Przeboje, Antyradio, PIN, Radiostacja, RMF Classic, RMF MaXXX, TOK FM i Radio Jazz.

Kreację kampanii przygotowała Gruppa66 Ogilvy, a materiały BTL agencja ADAH Advertising.

Media zaplanował dom mediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: Nowa oprawa i nowa kampania reklamowa Cyfry+

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl