Nowa podniebna marka - Lufthansa Italia
27 listopada Lufthansa wprowadzi na rynek włoski nową markę "Lufthansa Italia". Bilety w cenie od 99 Euro można już rezerwować.
Początkowo flota będzie składała się z sześciu samolotów, które od lutego przyszłego roku będą obsługiwać kluczowe połączenia z północnych Włoch do głównych europejskich miast. Lufthansa założy swoją własną włoską linię pod nową marką na początku przyszłego roku oraz ubiegać się będzie o włoski certyfikat przewoźnika (Italian Air Operator Certificate - AOC).
Rejsy do pierwszych dwóch miast, Barcelony i Paryża (Charles de Gaulle), zostaną uruchomione 2 lutego 2009. Rejsy do Brukseli, Budapesztu, Bukaresztu i Madrytu zostaną otwarte cztery tygodnie później. Od końca marca 2009 nowa linia zabierze pasażerów do Londynu (lotnisko Heathrow) i Lizbony. Rezerwacje rejsów na przeloty nową linią Lufthansa Italia rozpoczęły się poprzez tradycyjne kanały dystrybucji już w połowie października.
Lufthansa Italia będzie latać samolotem typu Airbus A319, który może zabrać do 138 pasażerów w klasach biznes i ekonomicznej. Pasażerowie będą obsługiwani przez włoską załogę, a w menu znajdą się dania włoskiej kuchni.
Dołącz do dyskusji: Nowa podniebna marka - Lufthansa Italia