Nowa świąteczna kampania Carlsberga
18 listopada, ruszyła najnowsza świąteczna telewizyjna kampania reklamowa Carlsberga.
Zimowa aktywność marketingowa marki związana jest ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia – jednym z najważniejszych momentów sprzedażowych w roku.
Spoty, stanowiące trzon kampanii, utrzymane są w atmosferze zgodnej z wartościami charakterystycznymi dla Carlsberga. Jest w nich wszystko, co tożsame z marką: przyjaźń, radość, wspólnie spędzany czas i dobra zabawa. Klimat ten potęguje wyjątkowość sytuacji, ciepły i świąteczny nastrój.
Kampania prawdopodobnie najlepszego na święta trunku potrwa do 26 grudnia. Dwa 30 sekundowe spoty: „Dziewczyna” i „Renifer” emitowane będą na antenach wszystkich wiodących telewizyjnych stacji ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat, TV4, TVP3, TVN7), a także w kanałach tematycznych (m.in. Discovery, Polsat Sport, TVN Turbo).
Kreację spotów przygotowała Saatchi&Saatchi UK, polską adaptację – Saatchi&Saatchi PL. Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Dodatkowym elementem gwiazdkowych aktywności Carlsberga, poza kampanią telewizyjną, są okolicznościowe świąteczne opakowania. Carlsberg dostępny jest w dziesięciopaku z kalendarzem na 2006 rok, pełnym fotografii prawdopodobnie najpiękniejszych miejsc w Polsce, oraz w specjalnym świątecznym dwudziestopaku.
Dołącz do dyskusji: Nowa świąteczna kampania Carlsberga