SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe hasło, zmienne logo i więcej kolorów w reklamach Orange. Zostają „Rodzinka.pl” oraz Serce i Rozum

Orange Polska odświeża swoją komunikację marketingową - w reklamach będzie więcej kolorów, wersje logo nawiązujące do promowanych usług i hasło „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Tak jak dotychczas usługi telekomu będą reklamować bohaterowie serialu „Rodzinka.pl” oraz Serce i Rozum.

Nowy format komunikacji marketingowej Orange Polska został zainaugurowany prowadzoną od początku kwietnia kampanią wizerunkową pod hasłem „Liczy się to, co ważne dla Ciebie” (zobacz jej szczegóły), przy czym była to adaptacja globalnej akcji reklamowej telekomu. Teraz operator poinformował, że najważniejsze założenia tej koncepcji będą wykorzystywane we wszystkich działaniach komunikacyjnych na polskim rynku, zgodnie z nową strategią marki.

Przede wszystkim zmienia się hasło główne Orange - w miejsce „dziś zmienia się z Orange” pojawia się „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Ponadto w reklamach i innych materiałach komunikacyjnych logo sieci będzie występować w różnych wersjach innych niż standardowa - pozostaną z niej kwadratowy kształt i pomarańczowe tło, natomiast zamiast nazwy marki będą pojawiać się określenia różnych aspektów życia i potrzeb użytkowników, a także nazwy odpowiadających im usług i produktów operatora.

- Zmieniamy markę, aby była jeszcze bliżej klientów, bardziej dopasowana do ich oczekiwań i potrzeb. Chcemy, by była bardziej nowoczesna i wyróżniała się na rynku. Jako punkt wyjścia w naszych działaniach przyjmujemy punkt widzenia klientów - tłumaczy Bruno Duthoit, prezes Orange Polska. - Wizerunek Orange to o wiele więcej niż rozpoznawalny logotyp czy przyciągające uwagę kampanie reklamowe - zaznacza, zapowiadając zmiany na lepsze w zakresie obsługi klientów (m.in. wdrożenie inteligentnego systemu zarządzania ruchem w salonach sprzedaży i możliwości załatwienia prostych spraw „od ręki”).

Z kolei w reklamach poszerzona zostanie paleta kolorów: oprócz pomarańczowego i czerni czy bieli w tle pojawią się inne „żywe” barwy. Zmienią się też styl zdjęć i grafik oraz czcionka tekstów. - To duże odświeżenie zwłaszcza warstwy packshotowej reklam, przy której zazwyczaj odbiorcy zaczynają już wyłączać uwagę. Teraz zostanie tam dodanych więcej kolorów i animacje - opisuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej w Orange Polska.

Nowa koncepcja komunikacji Orange została przygotowana w globalnej centrali telekomu, przy czym menedżerowie polskiego oddziału podkreślają, że brali znaczący udział w tych pracach. - Jedynymi globalnymi elementami dalszej komunikacji na naszym rynku jest claim „Liczy się to, co ważne dla Ciebie” oraz założenia marki, żeby mówić o najważniejszych potrzebach klienta - informuje Paweł Patkowski.

W reklamach Orange Polska w dalszym ciągu będą występować animowani Serce i Rozum (promujący głównie Neostradę i FunPack HD) oraz bohaterowie serialu „Rodzinka.pl” (reklamują pozostałe usługi dla klientów indywidualnych i ofertę Orange Open, a Tomasz Karolak w roli przedsiębiorcy występuje w kampaniach taryf biznesowych). - Oba formaty cały czas odnoszą spektakularne sukcesy, ich odbiór przez klientów jest bardzo satysfakcjonujący - podkreśla Patkowski.

Aktorzy z „Rodzinki.pl” są bohaterami nowej kampanii, reklamującej wprowadzone właśnie pakiety dla klientów indywidualnych (zwłaszcza Pakiet Rodzinny), a także Orange Open. Akcja będzie prowadzona w telewizji, internecie, prasie i na outdoorze, potrwa do czerwca. Operator nie podaje jej budżetu, natomiast Bruno Duthoit zdradził, że dotychczasowa wizerunkowa odsłona kosztowała 7 mln zł.

 

Obsługą reklamową Orange Polska bez zmian zajmują się agencje Publicis Poland (odpowiadająca za ofertę dla klientów indywidualnych) i Havas Worldwide Warsaw (pracująca przy taryfach biznesowych) oraz dom mediowy Initiative Warszawa, który z początkiem br. przejął obsługę telekomu od MEC.

Dołącz do dyskusji: Nowe hasło, zmienne logo i więcej kolorów w reklamach Orange. Zostają „Rodzinka.pl” oraz Serce i Rozum

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil
Byłoby dobrze, gdyby zamiast wydawać kasę na nowe kampanie reklamowe zaczęli inwestować w infrastrukturę. Prędkość i stabilność internetu stacjonarnego w Orange naprawdę woła o pomstę do nieba...
0 0
odpowiedź
User
Obserwator
Coś za coś , następne 2500 pracowników do zwolnienia /o przepraszam, odejdzie na własną prośbę/
0 0
odpowiedź
User
Obserwator
Coś za coś , następne 2500 pracowników do zwolnienia /o przepraszam, odejdzie na własną prośbę/
0 0
odpowiedź