Nowe media alternatywą reklamową dla telewizji
Amerykańskie partie polityczne coraz częściej korzystają z nowych mediów jako alternatywy dla kosztownych reklam w telewizji.
Wśród Demokratów i Republikanów czołową trójkę nowych mediów z których korzystają, stanowią telefony komórkowe, gry wideo i komunikatory internetowe - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej BIGresearch.
Ogółem Demokraci częściej korzystają z nowych mediów. Przykładowo 26,9 procenta z nich regularnie lub czasami bloguje, w porównaniu do 22,9 procenta Republikanów.
Z badania firmy BIGresearch wynika również, że w przypadku członków obu partii najpopularniejszym telewizyjnym kanałem kablowym jest Discovery Channel. Republikanie wskazywali też kolejno na The History Channel, Fox News Channel, ESPN i TNT, a Demokraci na TNT, A & E, The History Channel i TBS.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Nowe media alternatywą reklamową dla telewizji