SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe media alternatywą reklamową dla telewizji

Amerykańskie partie polityczne coraz częściej korzystają z nowych mediów jako alternatywy dla kosztownych reklam w telewizji.

Wśród Demokratów i Republikanów czołową trójkę nowych mediów z których korzystają, stanowią telefony komórkowe, gry wideo i komunikatory internetowe - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej BIGresearch.

Ogółem Demokraci częściej korzystają z nowych mediów. Przykładowo 26,9 procenta z nich regularnie lub czasami bloguje, w porównaniu do 22,9 procenta Republikanów.

Z badania firmy BIGresearch wynika również, że w przypadku członków obu partii najpopularniejszym telewizyjnym kanałem kablowym jest Discovery Channel. Republikanie wskazywali też kolejno na The History Channel, Fox News Channel, ESPN i TNT, a Demokraci na TNT, A & E, The History Channel i TBS.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Nowe media alternatywą reklamową dla telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl