Nowe stanowiska w AWR 'Wprost'
Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" utworzyła stanowiska redaktora naczelnego serwisu Wprost.pl oraz kierownika ds. badań i rozwoju. Pierwsze z nich objął Marcin Stefanowski, a drugie - Michał Polak.
Marcin Stefanowski będzie odpowiedzialny za rozwój i jakość merytoryczną zawartości serwisów: Wprost.pl, Infotuba.pl, WiK.com.pl, Blogbox.com.pl, Ludzie.wprost.pl, a także za współtworzenie nowych marek internetowych. W przeszłości pracował w Mediach Regionalnych, gdzie zajmował się m.in. rozwojem serwisów internetowych "Głosu Pomorza" i "Głosu Koszalińskiego".
W zadaniach Michała Polaka będzie leżeć utworzenie działu badań i rozwoju w firmie oraz zarządzanie nim. Będzie on też odpowiadać m.in. za analizę tytułów AWR "Wprost" oraz konkurencji, a także za opracowanie, wdrażanie i realizację strategii badawczo-rozwojowej oraz monitoring rynku reklamowego. Ostatnio związany był z Burda Media Polska, gdzie pracował jako market research senior specialist.
Do działu reklamy i promocji AWR "Wprost" na stanowisku key account managera dołączyła też Marzanna Pszenna, ostatnio specjalista ds. kluczowych klientów w biurze reklamy Mediów Regionalnych. Wcześniej związana była także m.in. z Mediatakiem i Polskapresse. Z zespołem działu reklamy i promocji AWR "Wprost" rozstała się natomiast Edyta Grabowska.
Dołącz do dyskusji: Nowe stanowiska w AWR 'Wprost'