Nowi art directorzy w Momentum Worldwide
Krzysztof Korolewski i Miłosz Piróg objęli funkcję art directorów w agencji Momentum Worldwide. Ten pierwszy awansował ze stanowiska grouphead directora, a drugi przeszedł z HyperCREW.
Krzysztof Korolewski objął funkcję art directora w agencji Momentum Worldwide po awansie ze stanowiska DTP grouphead directora. - Krzysztof od dawna rozwijał się w kierunku art design, a teraz będzie mógł to robić pod okiem najlepszych fachowców na rynku, jak choćby Sławek Jurek, nasz creative director - mówi Monika Biedrzycka, dyrektor zarządzająca firmy. Obowiązki DTP grouphead directora po Korolewskim przejmie Krzysztof Januszewski, który do tej pory pełnił funkcję senior DTP operatora.
Drugim art directorem w Momentum Worldwide został Miłosz Piróg, który przeszedł z agencji HyperCREW. Wcześniej pracował w Adwertajzing i Young & Rubicam, obsługując m.in. TVP, Deutsche Bank, Cenega, Magazyn Brief i GetIt.
Dołącz do dyskusji: Nowi art directorzy w Momentum Worldwide