SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowi klienci IMM

Instytut Monitorowania Mediów poszerzył grono swoich klientów

Na przełomie 2004 i 2005 roku Instytut Monitorowania Mediów wygrał przetargi na monitoring mediów dla dwóch instytucji publicznych - Ministerstwa Sprawiedliwości i Najwyższej Izby Kontroli.

"O wyborze zadecydowały doświadczenie IMM, jakość usług oraz cena" - powiedział Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu. W ramach zawartych kontraktów IMM monitoruje dla Ministerstwa Sprawiedliwości prasę, radio i telewizję, a dla NIKu - prasę i telewizję.

Dołącz do dyskusji: Nowi klienci IMM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl