Nowi menedżerowie w IDG Poland
Wydawnictwo komputerowe IDG POland ma dwoje nowych menedżerów wdziale sprzedaży agencyjnej. Jako marketing manager zostałazatrudniona Dominika Borowik, a jako key account manager - ŁukaszKlik.
Zajmująca od 1 czerwca stanowisko marketing managera DominikaBorowik do tej pory pracowała w dziale wsparcia sprzedaży w Agorze.W IDG Poland będzie odpowiedzialna za niestandardowe projektyrealizowane w serwisach wydawnictwa oraz marketing na dużąskalę.
Natomiast rozpoczynający pracę jako key account manager Łukasz Klikprzeszedł do IDG Poland z Polskapresse. Na nowym stanowisku zajmiesię sprzedażą reklam online i kontaktami z domami mediowymi.
Dzięki zaangażowaniu nowych pracowników dział sprzedaży agencyjnejIDG pod przewodnictwem Anny Stando i razem z pracującą w nim odkwietnia Izabelą Nowak składa się z czterech osób.
Dołącz do dyskusji: Nowi menedżerowie w IDG Poland