SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy broker tablic wielkoformatowych

Od początku stycznia 2004 roku rozpoczęła działalność CMS

Od początku stycznia 2004 roku rozpoczęła działalność Cityboard Media Services (CMS) - agencja reklamy zewnętrznej specjalizująca się w koordynacji oraz realizacji kampanii na wielkoformatowych nośnikach reklamowych. CMS działa jako broker i sprzedaje czas reklamowy na wielkoformatowych tablicach reklamowych własnych oraz firm trzecich. Cityboard Media Services dysponuje ofertą wszystkich sieci tablic wielkoformatowych dostępnych na polskim rynku ale specjalizuje się w sprzedaży czasu reklamowego na: cityboardach ( 6 x 3m ), supercityboardach ( 12 x 4m), megacityboardach ( 18 x 9m) i mammutboardach ( 10 x 12m).

Tablice wielkoformatowe to od kilku lat najprężniej rozwijający się segment rynku polskiej reklamy zewnętrznej. W porównaniu do segmentu tablic standardowych ( 12 m.kw ) rynek ten jest pięć razy mniejszy ilościowo a przynosi większe dochody już od 2001 roku. Z danych publikowanych przez firmę Media Watch zajmującą się monitoringiem wydatków na reklamę zewnętrzną wynika, że w latach 2000 - 2002 nastąpił systematyczny spadek wydatków na kampanie na sieci 12 m.kw. : od 366 830 000 zł w roku 2000 do 221 200 000 zł w roku 2002 a więc praktycznie o 40% na przestrzeni 2 lat. Momentem przełomowym był dla rynku rok 2001, kiedy wydatki na wielki format przekroczyły wydatki na sieci 12 m.kw. o ponad 10 milionów zł. W roku 2002 różnica ta wyniosła już prawie 30 milionów zł.

Firma CMS jest spółką zależną Cityboard Media. Firma działa od 1998 roku, poprzednio jako Mammut-Board Sp. z o.o. . Wraz z podwyższeniem kapitału zakładowego z dniem 1 grudnia 2003 nastąpiła rejestracja spółki jako Cityboard Media Services.

Dołącz do dyskusji: Nowy broker tablic wielkoformatowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl